up is down

Skönt att ha nationella provet i matte b och konditionstestet avklarat! Nu hoppas jag bara på att jag får godkänt i matte b. Dör om jag inte blir godkänd. Men jag hoppas innerligt att det gick bra! Dock försämrade jag min tid på konditionstestet med nio sekunder från förra gången. Lite komiskt. Jag trodde jag hade ett varv kvar när jag var inne på mitt sista så när jag kom upp på målrakan och såg att några redan satt där blev jag lite förvånad. Bajs. Hade tänkt köra hårdare sista varvet menmen :) my bad. Tror faktiskt att jag ska mysa ner mig i soffan och slå på en film. Kanske en pirates of the caribbean film, fyran har ju så passande premiär i morgon. Ska nog kika på den på fredag.
slänger upp två fina bilder på mig och linnet:) enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0