Elegi

Spöade Vasalund idag med 2-0. Skön seger men jag spelade däremot svindåligt. Besviken på mig själv. Blablabla. Har fått klagomål av Sillen som tyckte det var dags för ett inlägg. Sagt och gjort. Igår vaknade jag upp bredvid min finaste, pussade lite på honom och åkte sedan till buffils för jobb. Fick hoppa in nån timme tidigare i smörgåsköket och lära mig att göra räkmackor. Henny jobbade också och vi hade riktigt roligt tillsammans! Herregud... Vi två alltså. Känner mig lite hängig, trött och lite hostig. Hoppas inte att resten av mina familjemedlemmar har smittat mig. Peppar peppar ta i trä! Börjar dagen imorgon med en efterlängtad sovmorgon. Godnatt!
Vill ha sommarlov, fina vänner runt mig och mitt blonda sommarhår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0