jag vet vem jag är när jag är hos dig

Nej nu jävlar ska jag ta tag i det här skrivandet. Jag kommer mest bara skriva om vad jag gör på dagarna, mest för min egen skull. Jag vill liksom kunna läsa senare om vad jag gjorde den "24 juni 2011" osv. Det är kanske inte så intressant att läsa om men då får det vara så :) ska sammanfatta de senaste dagarna...
SÖNDAG:
Vaknade upp hemma hos Joar och åkte till Borlänge för att spela sista matchen för vårsäsongen med F17 mot Umeå. Blev vinst med 1-0. Såå jävla bra och viktigt! 3 poäng!! Åkte hem och åt och fixade mig lite för sen på kvällen styrde jag och Henny våra steg till Hennys pojkväns by, Rönnäs, där vi firade honom med lite festligheter och brännboll. Dessvärre trodde jag att mitt huvud skulle sprängas på grund av den brutala huvudvärk jag hade. Men efter några timmar släppte den som tur var!
MÅNDAG:
Var till frisören och klippte och slingade mitt hår ljusare. Mitt hår har nog aldrig varit så slitet, det hade tillochmed gått av på en sida. Usch, måste klippa mig oftare. Efter frisören gick jag hem till Ida en sväng där också Malin var. Var där en liten stund sen hem till Joar en kortis och slutligen till Linnéa där det var meningen att jag skulle vara från början. Vi gjorde inte mycket alls. Lagade lite mat (eller Felix lagade maten för Linnéa brände nästan upp all mat ;)) och åt lite jordgubbar med mjölk och socker. Mumsiii!
TISDAG:
Vaknade tidigt och städade mitt rum vilket verkligen behövdes! Åt frukost och satte mig på åkgräsklipparen och körde upp till mormor och klippte hennes gräsmatta vilket inte är det lättaste. Hennes trädgård är som en bergochdalbana. Efter gräsklippningen solade jag i sisådär två timmar. Måste ju passa på när solen äntligen visade sig lite! När jag låg där och solade ringde Linnéa och ville leka med mig. Så på kvällen åkte jag in till henne. Vi gick och satte oss på Siljan med Ida och Malin och bara pratade och hade det mys. Blev en pizza på amore också. Den satt fint den.
ONSDAG:
Idag ska jag vara hemma och ta det lugnt hela dagen för ikväll ska jag spela match med Kvarnsvedens u-lag mot Mora.
Så nu har jag sammanfattat mina senaste dagar lite. Inte så rolig läsning för dom tre pers som läser min blogg menmen ;) puss ♥
saknar mina gullungar i klassen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0