I'm gonna love you more than anyone

Är hemma hos min sömntuta till pojkvän. Han har sovit i snart en timme och lämnat mig här åt mitt öde. Hahah, nejdå riktigt så allvarligt är det inte men jag har otroligt tråkigt. Han fyller år idag också, av mig fick han är tröja och en ny plånbok (den han har just nu har gjort sitt). Jag tror att han blev glad över mina presenter. Träningsfri dag idag eftersom mitt knä inte är helt okej än. En eller två dagar till så är det bra igen. Tråkigt inlägg men jag har inget kul att säga. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Lindberg

jätte fin blogg , men jag undrar bara , bor din kille själv? haha lite nyfiken ;)

2011-02-01 @ 22:38:40
Postat av: jenny

svar: tack så mycket! vad glad jag blir :) ja han bor själv. eller det bor fler i huset men han bor i ett eget rum ;) hahah.

2011-02-02 @ 16:46:40
URL: http://jennybergkvist.blogg.se/
Postat av: Nathalie Lindberg

tack så mycket för att du svarade , jaha okej ;) haha

2011-02-02 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0