Back to reality

Gårdagen spenderades med Linnéa fast i en kall ishockeyhall för att kika på när Joar spelade. Sanna mina ord, jag och Linnéa i en ishall. Både jag och nea kände att vi inte riktigt passade in där. Jag har inte varit på en hockey match på år och dar. Jaja, leksand vann iallafall och Joar var duktigt. Efter det drog vi varsin pizza på amore, tjockt. Sen lämnade Linnéa oss för att träffa Felix och jag och Joar gick hem och tittade på en dålig film. Upp tidigt i morse för att Joar skulle på match igen och nu sitter jag här. Ikväll blir det match med Kvarnsveden i Falun på lugnet. Vi ska spela två träningsmatcher för nästa helg är det SM-kval i futsal. Det ska bli så sjukt kul! Längtar!
saknar oss tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0